Δευτέρα, Απριλίου 10, 2006

Fukitol

Είναι μια από αυτές τις περίεργες μέρες με τα χιλιάδες σκαμπανεβάσματά της.
Ξεκινάς το πρωί μέσα στην τρελή χαρά. Την ώρα που οδηγείς βάζεις πρόγραμμα.
“Αυτά θα κάνω σήμερα στην δουλειά, αυτά γυρίζοντας στο σπίτι. Ααα! Να θυμηθώ να τελειώσω κι εκείνο όταν η μικρή θα λείπει στα αγγλικά….” Και πάει λέγοντας.
..16.15 και είμαι ακόμα στην Τράπεζα. Σχεδόν τίποτα από αυτά που προγραμμάτισα δεν έγιναν. Shit….
Μπαίνεις και βλέπεις το σπίτι. “ΘΕΕ ΜΟΥ!!!! ΕΓΩ ΖΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ? Ας φάω κάτι και μετά βλέπουμε. ”
Εκεί έμεινε!!! Στο βλέπουμε.
Α στον άνεμο. Γμτ τα αιγοκερίστικα πρέπει μου.
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ. ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΧΑΠΙ ΤΗΣ VASILIKIS KAI TOY NIKOLAS!!!!

9 σχόλια:

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

χαχαχαχαχααααα....
καλοοο!
αλλα πεταλουδιτσα μ'????
το χαπι δεν ειναι δικο μου.....
ο νικολινος (λουκουμακι εγραψεςςςςς!) το ειχε ανακαλυψει πριν απο μεναααα....
απλα εγω το παιρνω....κατι τετοιες μερες!!!....
χιχιχιχιχχχχιιι
;)))

Butterfly είπε...

Vasiliki μου θα το πάρω και σήμερα.
ΧΕΧΕΧΕ
Αλήθεια... γιατί λες τον nikolas λουκουμάκι?

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

οχι...οχι...
το loukoumaki ειναι συνεμπλογκισσα...
και αυτη ειχε πει σε καποιο σχολιο της τον νικολα ετσι!
απλα εγω επειδη ειμαι λιγο πειραχτηρι (κλαπππ...κλαπππ..)
οποτε το θυμαμαι το βαζω διπλα στο ονομα του....σαν πειραγμα!!!
μαλλον ομως ειναι λαθος μου, ε?
α!!!!
με νερακι το χαπι,ε???
;)

snikolas είπε...

Κορίτσια μήπως ήρθε η ώρα να μου δώσετε κανένα φράγκο για την ανακάλυψη;

Butterfly είπε...

Thanks για την διευκρίνηση vasiliki.
Μόνο με νεράκι το χαπάκι?
Με τίποτε άλλο?
Με καφέ ας πούμε?
Ή με σκίουι?

nikolas: Παίζετε πόσα θα ζητήσεις.
Να μην βάλω και υποθήκη το σπίτι!!

snikolas είπε...

Εσύ πόσο κοστολογείς την ηρεμία σου; :)

Butterfly είπε...

nikola νομίζω ότι είναι κάτι που δεν κοστολογείται....

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

ε? πεταλουδιτσα???...
να πεις τον αποπανω σου οτι λεφτα δεν εχει....
τζαμπανταν....
και στο κατω κατω τι?
οοοοολα μονος του θα τα πιει????
μπουχαχαχααχαααα....

και οσο για την ηρεμια????
τι ν' τουτο καλε????
τρωγεται????
;p

γιώργος είπε...

καλημέρα...
πρέπει να κάνουμε μαζική παραγγελία στο εργοστάσιο κατασκευής...
ξέρεις πόσοι το ζητούν;;;