Κυριακή, Απριλίου 16, 2006

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.

Διάβασα το κείμενο της και έβαλα τα κλάματα.
Διάβασα τα σχόλια και συνέχισα να κλαίω.
Ναι η έκπληξη περιμένει πάντα στην γωνία.
Μα δεν ξέρεις ποτέ τι είναι.
Ξυπνάς ένα πρωί και η ζωή σου επιφυλάσσει μια έκπληξη.
Δεν έχει σημασία εάν την έχει υποψιαστεί, εάν την έχει μυρίσει στον αέρα.
Εάν έχει προετοιμάσει τον εαυτό σου. Καμία απολύτως.
Είναι έκπληξη και σου ανατρέπει την ζωή.
Μετά από 3 χρόνια σχέσης , 18 χρόνια γάμου, και μια κόρη 13 χρονών τινάζονται όλα στον αέρα.
Στα 39 σου πρέπει να στήσεις ξανά την ζωή σου. Πρέπει να μάθεις να ζεις χωρίς αυτόν.
Τρεις μήνες κλείνεσαι στον εαυτό σου και καταρρέεις.


Μετά ξυπνάς σαν από λήθαργο, κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και λες:
ΟΧΙ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΟ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕ.
ΑΛΛΑ ΝΑΙ. ΕΙΜΑΙ ΔΥΝΑΤΗ. ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΩ.
ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ


Φοράς την μάσκα και βγαίνεις στον κόσμο.
Αρχίζεις να ταΐζεις τον εαυτό σου όχι μόνο υλική τροφή, αλλά και πνευματική και σιγά-σιγά ψάχνεις και την συναισθηματική.
Τρως τις μπάτσες σου και παρόλαυτά συνεχίζεις.


ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΤΗ. ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.

(Αφιερωμένο στην γλυκιά μου lemon.)

5 σχόλια:

lemon είπε...

Αμα έχεις και μια φιλενάδα εξ ουρανού, που καταλαβαίνει γιατί περνάει τα ίδια, τότε όλα είναι καλύτερα, ε??
Εκεί που ξεκινάμε να κλαίμε μαζί, μας πιάνει ξαφνικά γέλιο τρελλό με τα κλαμένα μούτρα μας, ο ορισμός της ζωής και της ευτυχίας, όλα σε ένα!
Χαίρομαι τόσο πολύ που σε γνώρισα!!

vatraxokoritso είπε...

το θεμα ειναι ακομη και χαμενος να μπορεις να συνεχισεις..

καλησπερα κοριτσια.

Ανώνυμος είπε...

Συνεχίζεις, γιατί στους χίλιους βαθμούς, κερδίζεις.
Όποιος φοβηθεί χάνει βαθμούς.

Μη ζητάς γλυφιτζούρια, τελείωσαν, τα φάγαμε όλα.
Εγώ έφαγα είκοσι.

Καλημέρα...

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

το πεφτω υπαρχει για να δινει αξια στο σηκωνομαι....
την καλημερα μου...
:)

Butterfly είπε...

Καλησπέρα σε όλους

Λεμονίτσα μου? Φιλάκια

Βατραχόκόριτσο, μα συνεχίζω, είμαι εδώ,.. ζω ξανά!

Ανώνυμε δεν μ΄αρέσουν τα γλιφιτζούρια.Κάτι σε πιο γλυκό παρακαλώ και με περισσότερες θερμίδες? Με παίρνει ακόμα χεχεχε

Βασιλικούλα μου το κακό είναι ότι όταν πέφτεις κάνεις και μελανιές. Κι αυτές δεν φαίνονται αμέσως, παρά μόνο αφού έχεις σηκωθεί για τα καλά.!!!!