Τρίτη, Μαρτίου 28, 2006

Το επίπεδο!!!!!

Πόσες φορές έχω γελάσει με την φράση της φίλης μου της lemon :”ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΟΥ” ή “ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΟΥ?” Κι εγώ συνήθως της απαντώ γελώντας: “ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ” .
Όπως έλεγε και η γιαγιάκα μου : “Ότι κοροϊδεύεις το λούζεσαι». Και γιατί το λέω αυτό? Μιλώντας με ένα φίλο πριν λίγες μέρες στο τηλέφωνο (και μη μπορώντας ως συνήθως να θυμηθώ πως φτάσαμε εκεί) μου λέει: “Καλά εάν δεν διαβάζεις περιοδικά εγώ τι στα φέρνω? Δεν διαβάζεις ούτε cosmopolitan?”
Και η απάντησή μου :
“Είσαι με τα καλά σου? !!! Εγώ cosmopolitan? !!! Δεν είναι του επιπέδου μου!!!!»και ξαφνικά λύνομαι στα γέλια. Θυμήθηκα την lemon μου. Και αμέσως συμπληρώνω: ”Μάλλον πρέπει να αρχίζω να διαβάζω και cosmopolitan”

Lemon μου, εάν ξαναγελάσω με την έκφρασή σου, πες μου να κοιτάξω την μούρη μου στον καθρέφτη.

Αλλά να σου πω κάτι? Λατρεύω τον τρόπο που το λες. Όπως λατρεύω και τον τρόπο που μιλάς για τραγουδιστές και ηθοποιούς. Όταν λες ο κύριος Τερζής, ο κύριος Πλούταρχος , ο κύριος Μπαντέρα, ο κύριος Κλούνεϊ.
Μην σταματήσεις ποτέ. Είναι γλυκύτατο.

11 σχόλια:

Λαμπρούκος είπε...

Εγώ πάλι γιατί το cosmopolitan το βρίσκω πολυ βαθύ για το επίπεδο μου???

Butterfly είπε...

Λαμπρούκο μήπως το έχω παρεξηγήσει εγώ?

lemon είπε...

(απαπαπα, καλά που δεν δημοσίευσες κι εκείνη τη φωτογραφία μου…. μια φορά κι εγώ υπέπεσα του επιπέδου μου και διάβασα ΣΟΚαριστική φυλλάδα ολόσωμων φωτογραφιών και κοινωνικών μαλλιοτραβηγμάτων….μα άνθρωπος είμαι εγώ, το πλοίο περιμέναμε, άφησα την ασήκωτη-κυριακάτικη εφημερίδα και είπα να δω τη ζωή πιο ανάλαφρα…ήταν ανάγκη να με φωτογραφίσουν για να έχουν αποδείξεις και να μου κλείνουν το στόμα-επιπέδου εφόρου ζωής, να μην μπορώ πια να πω κουβέντα έκτοτε?? !!!).

Περί κουζίνας και όχι μόνο είπε...

Τώρα πάλι εγώ, που όχι μόνο διάβαζα cosmo όταν ήμουν μικρότερη αλλά τα στίβαζα κι΄όλας στο πάτωμα και τσίριζα όταν η μάνα μου απειλούσε οτι θα τα πετάξει όλα μιά μέρα, πρέπει να ντρέπομαι;
Απορώ πως κουμπαριάσαμε ρε συ νονά :))))

alombar42 είπε...

Πες κι άλλα για το επίπεδό της, μπας και ποστάρει κανένα ανέκδοτο :)


Εγώ πάλι ξεχνιέμαι με ένα Αρλεκιν!

Butterfly είπε...

@alobar42
Λες να καταφέρω να την βγάλω από την πρίζα??????????

Marina είπε...

Quack????? Δεν διαβάζεις περιοδικά? ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!! ...Είναι φαίνεται το επίπεδό μου πολύύύύύύ χαμηλόόόό!. Ενα γιατρό παιδιάαααα!

snikolas είπε...

Ψηφίζω να δημοσιευτεί η photo με την lemon και το περιοδικό στα χέρια!

Butterfly είπε...

marina κλαψ!!! προσπάθησα, αλήθεια σου λέω...κλαψ!!! αλλά εκτός από ένα γρήγορο ξεφύλλισμα, τα παρατάω δίπλα στο τζάκι για προσάναμμα. Εκτός από τα περιοδικά μαγειρικής και τα περιοδικά υγείας.

nikolas δεν την έχω εγώ την foto της lemon, αλλά κι εγώ ψηφίζω το ίδιο!!!!!!!

nyctolouloudo είπε...

απαπαπαππααα! μα τι θα ήταν η ζωή χωρίς το cosmo;

ένα μαύρο και άραχνο τσουβάλι.

την καλημέρα μου !

lemon είπε...

Τώρα αμα σας πω οτι έχω διαβάσει καμμιά πεντακοσαριά (εεεε, μπορεί και χιλιάδα, δεν παίρνω όρκο...) άρλεκιν, όχι οτι μου άρεζαν καλέ, απλά για να πάρω μια ιδέα του περί τίνος πρόκειται....θα μου πείτε οτι δεν δικαιούμαι να ποστάρω ποτέ πια για Αρμένικες ταινίες και για Ταρκόφσκι???
:))