Κυριακή, Ιουνίου 25, 2006

Ναι! Μπορώ!


Ήταν ένα όμορφο, και ήρεμο Σαββατοκύριακο.
Ξεκίνησαν ξανά τα γνωστά Σαββατοκύριακα στην θάλασσα, με την γνωστή παρέα, αλλά χωρίς εκείνον. Δεν μου έλειψες ούτε στιγμή. Δεν τον σκέφτηκα ούτε λεπτό. Απλά μόνο τις πίκρες που με πότισε τέτοια εποχή, ακριβώς πριν ένα χρόνο.
Κι όμως δεν έκλαψα, δεν λυπήθηκα. Απλά χαμογέλασα. Χαμογέλασα στον εαυτό μου, γιατί βγήκα πιο δυνατή, πιο προσγειωμένη και μπορώ να αρχίσω να κάνω πάλι όνειρα.
ΝΑΙ ΜΠΟΡΩ!!!!
Κι ας είναι εφήμερα και απλά. Ας έχουν ημερομηνία λήξης. Δεν με νοιάζει.

10 σχόλια:

snikolas είπε...

Φυσικά και μπορείς.

Marina είπε...

Τα χειρότερα πέρασαν. Τα καλύτερα σύντομα θα έρθουν. Σου εύχομαι κάθε καλό!

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

καλημερα...
μπορεις...

Ektwras είπε...

τι να πεις ζωη την λενε και οτι θελει κανει...

να ειναι καλα αυτη να ειμαστε και εμεις

ΟΛΑ ΚΑΛΑ πεταλουδα μου

Περί κουζίνας και όχι μόνο είπε...

Τι μου θύμισες ...
Εμείς δεν πήγαμε καν στο δικαστήριο. Εκπροσωπηθήκαμε διά του δικηγόρου μας - κοινού, όπως κοινή συναινέσει βγήκε και το διαζύγιο.
Ναι, μπορείς και θα τα βάλεις όλα σε μιά μικρή γωνιά του μυαλού και της καρδιάς σου. Και θα προχωρήσεις και θάρθουν άλλα, πολύ καλύτερα γιά να γεμίσουν τα άδεια κομμάτια.
Φιλιά :)))

Butterfly είπε...

@nikolas
τώρα το ξέρω

@evelina @marina
σας ευχαριστώ

@vasiliki μου
Φιλάκια

@ektwra
ναι! ζωή είναι ότι θέλει κάνει

@doraki μου
προσπαθώ!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι ο καιρός λέω,
η πράξη είναι.

Afrikanos είπε...

Καλησπέρα!
Χαμογέλα, γέλα, χαμογέλα ξανά!
Κι όταν ο κόσμος γκρεμιστεί, ο ήλιος θα ξαναφανεί...
Νικούν όσοι πιστεύουν πως θα νικήσουν!...κι εσύ τα κατάφερες.
Πίκρες ήταν κι έχασε αυτός, να'σαι σίγουρη!
Φιλιά από Χανιά!:-)

Butterfly είπε...

@Ναι ανώνυμε, η πράξη είναι.

@roxanne
και σε σένα καλό καλοκαίρι
Φιλιά.

@Αφρικανέ καλως ήρθες
Φιλιά στα Χανιά, πολλά μάλιστα.
Νικούν όσοι πιστεύουν πως θα νικήσουν.

Butterfly είπε...

@Ναι, είναι η πράξη ανώνυμς και όχι ο καιρός.

@Roxanne έχω πάρει για τα καλά φόρα
Καλό καλοκαίρι και σε σένα
Φιλιά

@Afrikane χαμογελάω. Νικούν όσοι πιστεύουν ότι θα νικήσουν.