Τετάρτη, Μαΐου 17, 2006

Χωρίς διάθεση


"Γυρίζω" στα blogs σας, τα διαβάζω, ανοίγω τα σχόλια, αλλά δεν έχω διάθεση να γράψω τίποτα.
Ανοίγω το δικό μου, το κοιτάζω, αλλά δεν θέλω να γράψω τίποτα από όλα αυτά που έχω στο μυαλό μου, χύμα, ανάκατα. Το μετανιώνω και τα κλείνω όλα.
Βάζω μια ταινία να δω και στα πρώτα 10 λεπτά το μετανιώνω.
Επτά βιβλία δίπλα στο κομοδίνο μου. Ένα θέλει μόλις 50 σελίδες για να το τελειώσω. Το δεύτερο μόλις 50 σελίδες από την αρχή (χεχεχε κοίτα σύμπτωση). Κι άλλα πέντε περιμένουν την σειρά τους βδομάδες ολόκληρες. Α! ναι! Υπάρχουν και δύο ακόμα, ένα που μου έφερε ο καλός μου (αυτό πρέπει να είναι κάτω από το τραπεζάκι του υπολογιστή) και ένα που αγόρασα το Σαββάτο τρομάρα μου(αλήθεια αυτό που είναι?).
Διάθεση ανύπαρκτη.
Για τίποτα!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δε θα σου πω να πάρεις τα πάνω σου. Το να μην έχεις διάθεση για τίποτα και ειδικά για μπλογκς και διάβασμα είναι δικαίωμα!!
Δεν πειράζει! Έτσι είναι ο καιρός μια έχουμε διάθεση μια δεν έχουμε καθόλου. Κοιμίσου, άκου μουσική , χάζευε το τίποτα ή βρες κάτι καινούριο να σε ανανεώσει και να ξαναρθείς φουριόζα στο βλογ ή στα βιβλία σου. :)

snikolas είπε...

Απόλυτα φυσικό το βρίσκω. Είναι τα πρώτα σημάδια του καλοκαιριού! Ποιος θα κάθετε μπροστά στις οθόνες; Όλοι έξω θα είναι και θα κάνουν βόλτες. Άσε τα blogs και τα βιβλία για όταν θα ξανά χαλάσει ο καιρός! :)

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

join the club...

γιώργος είπε...

καλησπέρα...
δεν είναι καλύτερα να τραβήξεις για καμμιά παραλία, από το περιμένεις πότε θα βρεις διάθεση για διάβασμα ή για blogging;;;

Butterfly είπε...

Roxanne, nikolas, yiorgo, διαλέγω παραλία :) καφέδες και μπυρίτσες όπως έκανα σήμερα με τις φίλες μου... Λεμονίτσα μου εσύ χεχεχε

Vasiliki είμαι καιρό στο club, δεν το είχες καταλάβει?

Morgana δεν γαργαλιέμαι :)

Περί κουζίνας και όχι μόνο είπε...

Εαρινή κόπωσις λέγεται αυτό. Μη σκας, όλοι το περνάμε.
Φιλούδια.

NinaC είπε...

Αυτή η ρημαδοάνοιξη φταίει (...μάλλον...)

:)

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

καλημερα...

αερικο είπε...

Ποια ανοιξη..καλοκαιρι επιασε, καηκαμε σημερα..ουφ..:-(
Καλησπερααα!